תאור מלא: היי, אני ירין בת 21 מאשקלון סטודנטית שנה ראשונה להנדסה תעשייה וניהול.
בתיכון הייתי תלמידה מצטיינת בעלת 2 תעודות הדרכה והמון נסיון בהעברת שיעורים ועזרה בחומר הנלמד ויש לי הרבה אהבה לתחום❤️
בתקופת הקורונה חזיתי בתסכול של האחיין שלי ללמוד מול מחשב ואיך לאט לאט הוא פיגר בחומר הנלמד, אז החלטתי לנסות שיטה שונה שאשמח להסביר לכם אותה